március 27. - Taiki*

2010.03.27. 16:55

Jaaj. De rég írtam nektek. Mindig annyira el voltam foglalva, hogy már erre sem volt időm. Szegény Namida meg csak rágta a fülemet, hogy 'Írj már, írj már!'. Én meg mindig mondtam, hogy oké, írok, csak sosem lett belőle semmi. De ma itt vagyok és írok nektek Szóval, képzeletben összeállítottam egy kedvenc tenéimből álló listát, és rájöttem, hogy az első helyen egy olyan banda végzett, akit eddig nem is ismertem még. Az Owl Cityről beszélek. A Fireflies című szám annyira szép, hogy szebb már nem is lehet. Nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, ha olvassátok akkor írjátok meg. Eddig nagyon kevesen írtatok kommentet (szó szerint csak egy ember) és fontos lenne, hogy ha olvassátok akkor kommenteljetek is. Tudom, hogy ez most tőlem rövid, de majd jövök még holnap is.

A bejegyzés trackback címe:

https://nimo.blog.hu/api/trackback/id/tr491873167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása