március4. - Taiki*

2010.03.04. 17:22

 Belegondoltál már, hogy hol lehet az emberi hülyeség határa? Én már igen. És arra jöttem rá, hogy elég magasan. Nem elég, hogy mindenkinek megvan a saját problémája, még azt is hallgatnom kelljen, hogy XY (esetleg Z) milyen idiótaságot művelt már megint. Pff! Hova jutottunk istenem? Hülyeség. Nem igazán értem például azokat az embereket, akik abból csinálnak pénzt, hogy a melleiket mutogatják, valami nagy magazin címlapján. És hogy mi ebben a jó nekik? Istenem, ki tudja? Én csak azt gondolom, hogy ezt egy olyan ember csinálhatja, akinek semmihez semmi tehetsége, és az agya csak nehezéknek van a fejében, hogy el ne szálljon. Na meg a mostani sztárok! Istenem, ki a fene kíváncsi arra, hogy Britney Spears újra levágta-e a haját? Mert engem, személy szerint, nem igazán érdekel. A mostani tinik is lehetetlenek. Mi az már, hogy 11 éves gyerekek kint cigiznek a parkban, másnap pedig boldogan, és nem mellesleg büszkén újságolják a többieknek, hogy képzeld, én már megint kint cigiztem, kógtam a suliból, itt meg itt voltam, és azt hiszem, hogy ettől menő leszek. De jó! Csak tessék! Az ő életük, nem az enyém, de annyit talán megmondhatok, hogy ezzel saját magukat rontják el. Ha már 18 évesen csinálja ezt, akkor nem érdekel. De így, csak egyetlen szó létezik erre a viselkedésre: SZÁNALMAS. Az bizony! Na meg a tipikus bemutatkozó szöveg, hogy No Music No Life. Ez az, ami a tinik 99%-ának megtalálható pédául a HotDogján. Csak nézzétek meg! Nem veszítetek semmit! Én megértem, hogy szereti a zenét, de ez azért még is túlzás. Én se mondom ezt, pedig nekem aztán sokkal több okom lenne rá. Merthogy nekem tényleg az életem része a zene. Már 5. éve játszom hangszeren, és igen, sokat jelent nekem. Mert egyszerűen csodálatos az az érzés, amikor a hangszerből, az én utasításomra, gyönyörű hangok szállnak fel. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://nimo.blog.hu/api/trackback/id/tr451809145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása