Én úgy gondolok erre a blogra, mint egy könyvre, minek kitéptem lapjait.Annyi mindent írtam már ide, s mindet külön szerettem, de nem tudnám őket visszaidézni.Kicsit sajnálom , hogy hirtelen haragom áldozatává vált, mindaz, mit egy "örökség"-nek tekintettem a jövő számára.Visszahozni viszont már nem tudom.Tekintetünk vessük a jövőre, nézzünk előre, s ne lássuk a mögöttünk tornyosuló gondokat, bánatot.Tudom az élet nem habos torta, de próbáljuk meg nagyobb részben a jobb dolgokat szeretni, mint a rossz dolgokat utálni.(:

Bemutatkoznék.Újra.A nevem Namida. Összezavarodott gondolatok írója.Szabad időmben animéket nézek, és próbálom a  jobb dolgokkal megtölteni lelkem üres zugait.Szeretek emellett grafittal kirajzolni mindent magamból, hogy elmém kiürüljön és élvezzem a kongás olykor fájó de édes érzését.Tehetségnek nem nevezném magam, de próbálkozom megtalálni a csapást, min eljuthatok oda, arra mezőre.Ha nagy leszek nem tudom mi leszek, de addig még van időm és még pár liter könny mit elhullajtok majd út közben, ezért nem aggódom a jövőm felől. Mondjatok, amit akartok, igen, a sírás semmit nem old meg, de kit érdekel, ki mondja meg, hogy tényleg nem old meg semmit? A világ összes hülyéje ezt szajkózza, inkább maradnának csendben, nincs igazuk, én már csak tudom.Ez annyi, mint mikor rajzolok, a grafit fogy, ahogy a gondok is, az elmém kitisztul, akár, kész lennék egy rajzzal, felkelek és tovább megyek. Gyűljön fejem felé bármilyen gond, kisírok magamból mindent, ahelyett, hogy panaszkodnék másnak, és ezzel nem szorulok másra. innen adtam magamnak nevet, Namida, azt jelenti könny. Egyszer majd ezt is abbahagyom. Nem fogok többet sírni.De addig még el fog telni egy kis idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://nimo.blog.hu/api/trackback/id/tr122552826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása