február11.Namida* kezdetek

2011.01.10. 18:56

http://animeszeged.my-goo.net/

Na szóval az úgy volt hogy a nyuszifüles szőke lány nekilátott terveket szőni, és egy klub fénylett az út végén. A neve....Olyan még nincs.Na mindegy.Majd egyszer az is lesz.Jelenleg 11 taggal büszkélkedhet ezen kicsi fórum.Szegedi és környéki anime és manga fanokat gyűjt össze.Még december 31-én láttunk neki egy nagyon kedves lány segítségével a klub szerkesztgetésének. Szépen lassan haladunk azóta előre, egyre több tagunk van és egyre több ember, akikkel nagyon jó volt összebarátkozni.Főként egymással beszélgetünk, de van szerepjáték, ahol szerintem jól el lehet szórakozni. Először féltem, hogy mi lesz, de most már büszkén állok a fórum élén, és mondom azt, hogy igen, én voltam, aki mindezt alkotta. Bár nem egyedül, és a segítséget soha nem lehet elfelejteni(:

Ha valami történik, majd írok(:

A bejegyzés trackback címe:

https://nimo.blog.hu/api/trackback/id/tr472574815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása